muuu

Det blidde inget landet för helgen för mig, kanske en annan helg :) menmen. Nu håller vi på o flyttar och det är jobbigt för jag kommer nog inte ha råd med internet vilket känns lite jobbigt faktiskt =/ det är lite problem med nyckel också för vi har bara en då det bara är elin som står på kontraktet och det är också jobbigt hahaha. Jag skall dessutom skära ner på festandet då jag skall sparasparaspara pengar nu annars kommer jag inte utanför sydneys gränser inte. Dessa problem. menmeeeen. Nu håller jag på o tar med mig mina grejer och ska snart bege mig till vårt hem. Justjustjust nu märkte jag att jag har sand i hårbotten från igår. NAJS. Men, jajajaa får väl se när vi ses igen då internet min kärlek. Tills dess, love ya.... <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

jaaaaa :D SAKNAR DIG !!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback