im in the gang

Idag var sista dagen på cafet WOHOOOOOOO LYCKA!! Några kunder blev ledsna när jag berättade denna nyhet och jag fick t.o.m ett telefonnr med mig hem. Kevin 40+. If you wanna go out or something when you come back to sydney. Ja men visst absolut! Ikväll blir det utgång och vi ska festa galet i helgen så att Joe måste besöka aa från o med måndagmorgon helt perfekt! Sitter i bj och fick precis gratis sushi supernajs och nu ska jag gå o köpa MASS VIN och lite mat o så ska jag hem till vendela och gosa och så kommer natti o ellan om två timmar och så blir det partaj för hela slanten. Lite gossipgirl också kanske. Det är värmebölja typ. Najs. I helgen blir det sol o bad o mys o ZOO :D hahaha. Ska bli jätteroligt hoppas bara det inte är för varmt för då stängs det typ.

menmne, nu ska jag bege mig hem o ätaaaaaa. pusss <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sandra hur länge ska du vara endam där borta sen ? :P blir inte det läskigt :P Saknar dig ! puss

Postat av: Ebba

Sandra hur länge ska du vara endam där borta sen ? :P blir inte det läskigt :P Saknar dig ! puss

2009-11-21 @ 11:29:01
URL: http://photosbyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback