Ouverture N°2,

Nu sitter jag åter här med min klassiska musik i högsta hugg. Det är pluggdags. Typ. Motivationen är otroligt hög. Mvg i svenska C here I come. Do-do-doc-doc-dock-dock DOCK så kan jag inte koncentrera mig. Jag har en känsla inom mig som jag inte vet om jag är glad eller ledsen för att jag har. Det finns så många frågetecken men ingen tycks ha svar på allt. Dessutom kan jag inte heller fråga dem som verkar ha en del av svaren för ingen känns pålitlig nog. Jag lever förtillfället i en blandad värld av osäkerhet och möjlig fejk, förträngning och lycka. Jag är egentligen glad, jätteglad, men kan inte undgå tanken av att min glädje skulle kunna krossas inom loppet av en nanosekund om en av dessa frågor besvaras med helt fel ord. Who fucking knows... Allt är ologiskt.

Hur som haver... Igår var vi och kollade på The Reader med skolan. Muff. Jag råkade somna och snarka ett antal gånger, vilket kanske säger en del om vad jag tyckte om filmen. Men några hökdpunkter var det ju iaf. Sen så var det dags för fotboll och baba, trevligt trevligt. Sedan åkte jag därifrån för att kolla på ice age vilket också var trevligt, men jag höll på att somna efter typ 20 minuter. Idag skulle jag ha pluggat stenhårt men kom hem ett antal timmar "försent" för att inte hinna ett jota. Men att vara ledig är ju alltid till nån nytta och giver mycket glädje.

Imorgon ska iaf jag och empis hälsa på Stella och hennes lilla bebiboy svettis :) Ska bli otroligt spännande. Innan dess skall jag också ha körlektion vilket också ska bli spännande. SEN ÄR DET DAGS ATT PLUGGA IGEN. Och sen är det emeliebästis skiva och jag är noll% taggad due to loads of different reasons. Jobb 9.00 på lördag bl.a.<3.

need me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback