stackars

För drygt två timmar sen plingade det på vår dörr. Titan som alltid var först dit och morrade lite lätt.. Tor kom efter och sa åt honom att gå in och lägga sig. Icke. Jag skrek åt hunden att komma till köket där jag satt och pratade i telefonen. Icke. Tor öppnade hur som helst dörren, Titan stack fram bakom och morrade och sen ständes dörren och två papper lades ner i brevlådan. Det var tydligen en hundrädd stackars sosse som försökte sprida lite budskap inför EU valet. Tyckte detta var ofantligt kul. Nu har jag precis skrivit klart och skrivit ut mitt manus till min svenskaredovisning och istället för att uberplugga in detta ska jag åka in till staden och ta en öl.

Imorn är det iaf Tarzans tunnpannkakor till lunch, me love.

byeaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback