mmff

Life goes on. Om detta nu är ett liv, detta liv utav konstant stress. Hur som helst så har jag nog failat lite för mycket den här veckan för att kunna faila mer så nu är det ubersats! YES en dag innan tal, två resp. tre dagar innan stor redovisning. Perfekt. Alldeles nyss fick jag nog och hade en helt galen danssektion i vardagsrummet. Boomfunk MC's kom på radion och jag tog tillfället i akt att glömma skolan och bara köra. Ganska så kul faktiskt. Och nu har jag hamnat här för att ladda upp lite till ännu mera fille A och svenne C. Sen en snabb fika hemma hos mi padre och ett möte på cafét.

I fredags var det konsumfest. Lite middag och öl på restauran/bar 54. Helt ok ställe och najs stämning. Lite roligt egentligen hur man kan sitta blandat en 19 åring, 21åring, 29 åring, 39 åring och 49 åring brevid varandra och ha ganska mycket att prata om. Mest pratade vi om förlossningar och det har iofs varken jag eller maria varit med om, men det var ändå kul att höra på haha. Kvällen var minst sagt otippad men ändå trevlig och slutade bra.

Lördag var det jobb på gång och sedan grillfest hos labbe-mannen. Fick lite halvostrukturerad vägbeskrivning och råka svänga höger istället för vänster efter ca en kvarts vandrande och kom fram ungefär där jag började och fick gå hela vägen igen.. Kommer inte ihåg om det var fel beskrivning eller om det var mitt minne som spelade mig ett spratt men en härlig promenad fick jag hur som helt. Helt fantastiskt. Där bjöds det på lite mat, lite öl, lite eurovision och massor av fotbollssnack. Men vad ska man egentligen förvänta sig när man träffas ett helt lag med tränare om inte massa blaj om fotboll, träningar, matcher, andras tränare osvosv. Ganska intressant hur som haver och sedan tog vi "90-talister" (plus mickis) en taxi hem för vi orkade inte gå i kylan.

Sen är vi då här, i köket, uppladdning för plugg..

men så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback