lambo

Soo, long time no see. Dagarna sedan skivan har varit fyllda av diverse olika händelser. Positiva liksom negativa. Glada liksom ledsna. Fylliga liksom tomma. Spontanitet. Milkshake, Tant Agda, Peking, jobb, skola, rövning, plugg, skola, plugg och väldigt lite fotboll. Redbull-Vodka och lite guitarhero kl 02.30 en lördagkväll och alldeles för lite sol för min del. Skrämmande frånvaro för att vara mig, SKÄRPNING. Här i dagarna ska jag iaf copycata malin och göra en things-to-do-before-freedom-list. Helt fantastiskt. Jag skall dekorera den vackert. 

 Idag hade vi hur som helst kursprov i spanska steg 4. Det var superkul! verkligen. MVG. Prioriteringen just nu är att satsa  på det jag kan satsa på. Låter som en bra idé. Imorn ska vi i klassen mysa på bio hihi. Det är The Reader som skall visas på duken och vi är alla o så spända. Typ. Efteråt skall jag bege mig till en annan del av staden och shoppa tyg till min klänning, för nu fan är det dags om det ska bli nått. SEN SKA JAG PLUGGA TJOHOOO. Helt fantastiskt. 

 Precis just för några minuter sedan kollade jag på de sista två avsnitten på säsong tre av skins. Helt fantastiskt det också. Och just i denna sekund kom jag på att jag inte borstat tänderna och det svider för jag orkar inte gå från sängen men duty calls, tandläkare eva blir icke glad annars.

pusssohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback