kärlek är för dom

Jag har en känsla i magen. Jag känner mig ensam och utanför. Jag känner nästan ingen helt plötsligt. Utlelämnad information.. Utkonkurerad. Jag tror hon försöker markera sitt revir.. Den här magkänslan blir resultatet.

Dessutom är alla mina dagar just nu fyllda med alldeles för många måsten... Jag klarar mig med hjälp av förskjutningar.. Tyvärr gör det bara att det kommer tillbaka i en kraftigare våg senare.. Jag måste bland annat plugga, men också arbeta, städa, lämna in min mobil på lagning, köpa tyg, köpa presenter, göra inbjudnigskort till studentmottagningen osvosvosv... Istället läser jag damernas värld och sniffar lacknafta. Det blir en intressant plugglördag må jag tro. Dessutom så är jag hungrig.

Kommentarer
Postat av: e

du har alltid mig iaf

2009-03-09 @ 20:48:06
Postat av: elin

du har alltid mig iaf

2009-03-09 @ 20:48:17
Postat av: e

e= elin

2009-03-09 @ 20:49:18
Postat av: e

e= elin

2009-03-10 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback