spec

Idag tillägnande Ida ett av mina favoritord till mig på sitt cae-oral test. Im basically very happy. Idag var det också den efterlängtade Nackas got talent i skolan, trevlig eftermiddag men jag gillade dock inte prisplaceringarna men what to do what to do? Efter denna session så gick jag och Ellan-pellan till forum och gick randomly in på ticket för att kolla priser till australien. VIPS så var det bokat. Läskigt värre. Air China will take us to beijing and then it will take us to PARADISE<3 På fredag ska kalaset betalas vilket betyder att jag är superfattiglapp ända fram till studiebidraget. Panik och snart börjar studentskivorna PANIK. Det får bli massor av husets sprit att föra på och starta mottot 1-öl-per-skiva (förutom min egna). Det får duga. Men tanke på att studiebidraget och lön som kommer landa på en alldeles alldeles alldeles för låg summa och en liten summa av personalrabbat som allt tillsammans lätt kan bli överslagsräknad till en ca 2000 kr ska då egentligen räcka till kanske fyra (?) skivor under april månad... Ingen biljett köpt än bör sägas.. Jag får nöja mig med sm3s och min egen troligtvis om jag inte skulle hitta en vinstlott på marken av en slump. Jag kommer bli den där sorgliga tönten som missat hela poängen vårterminen i 3an. MEN HEY AUSTRALIEN HERE I COME.

och dessutom så gör jag ju min kropp och själ en tjänst right?

Kommentarer
Postat av: Mona Osman

Kolla gärna in på bloggen och kommentera :)

Postat av: Ida

wiie! jag är nämnd i din blogg! ;D

ameh, ja kommer sakna dig så himla mycket! fast jag ill ju såklart att du ska ha de superduper bäst!

puss<3

2009-03-19 @ 21:38:00
URL: http://idakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback