JAG ÄR NITTON ÅR

Mjau!, jag är en . Och jag är Vad mer behöver du veta? också, och det är jag !#@$% för. JAG Ska vi...? HELA TIDEN, annars blir jag Jag behöver gå. NU! eller ... tyck synd om mig?. O då blir jag *sniff*, fast man borde vara eller hur? Kanske borde jag bli en Givet!? Då är jag iaf när jag .. Med alkohol i kroppen blir man Ska vi? LIKSOM .. men sen så blir jag Bara ÅÅÅÅHHH, liksom!.. I CENSURPuss på dig! Vi är a tillsammans. Och när vi och på fredagkvällar så är jag helt plötsligt ... bäst så! och CENSUR skriker Åååh mange! och så har vi hejdlöst sex på en toalett. Sen blir jag ... tyck synd om mig? för att han går och pussar på (en annan). Hon tror att hon är så Och jag blir på henne. Och slår henne. O helt plötsligt så vaknar jag brevid CENSUR och är UUHHhh... och . för jag fick CENSUR för mig själv :D Rosa å go'

Utdrag ur sandracool4042.blogg.se november 2006. Så jävla bäst haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

playahead<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback