cogito ergo sum. . .

Jag önskar hellre att jag inte kunde tänka och därmed inte existerade. Filosofi dödar mig för tillfället. Helt plötsligt är det jätteroligt att byta sängkläder, lägga in all tvätt i garberoben och damsuga. Shit happens. Detta har också blivit ännu en måndag utan träning. Shit happens. Hur som haver så känner jag mig lite kräsen angående det svenska vädret då jag precis tagit mig en weekend i kära leighton buzzard för att hälsa på i englandsvärmen. Det var mysigt, och ja, jag tycker det är lite jobbigt att man ska behöva åka så långt bort och vara tvungen att prata ett helt annat språk för att få uppmärksamhet och stärka på sitt självförtroende. Bör dock göras oftare. Tycker också att min omgivning saknar en supersötisgay, man kan ju inte på nått sätt må dåligt av det! Englandsdagarna var fyllda av för billig alkohol, mat, mys och alldeles för lite pluggande. Snart är det dags och jag är inte redo. 

holla


Kommentarer
Postat av: Ida

ja känner igen de där med, bäddandet o städandet ;) tror jag t.o.m tvättade!

puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback