karmakontot

I helgen har jag gjort två personer väldigt lyckliga. Först bjöd jag, inklusive leverans, face-tjejen på en smoothie.. Hon blev så ledsen när hon kom på morgonen, hur bakis som helst och så hade jag inte hunnit göra dom än.. Sen så bjöd jag en liten flicka på en rund nöt-kondisbit. Under övriga händelser idag så finns bl.a den stora frågan. Det här är min nya älskling, vi gifta oss? Jag bara skrattade. Sen hade jag deeptalk med min chef Mattias, han är söt och rar och har en son som har 4 olika namn vilket må vara förvirrande..

Jag har också överraskats av denna lilla notis som sitter på kassaskärmen på jobbet:

Soliga stränder, mojitos, lättklädda män, färgglada drinkar - Glada tankar så du kan fortsätta att le =). Storvinst på lotto, bokade resor, lönedag, oklädda män, inoljade män, vackra pojkar, Texas.

Nej man kan ju faktiskt inte inte le, avklädda inoljade män hallå?! Hur som helst. Dagen till ära har också gått till läsning. Är inne på slutspurten på Vince & Joy och det är mucho spännande och ikväll har jag planerat att läsa ut den och bli lycklig. Det kan ju inte sluta på nått annat sätt än lyckligt iaf när sista kapitlet heter "det lyckliga slutet" ellerrrRRRR?? Den har ju vänt fram och tillbaka ett antal jävla gånger vilket är cpirriterande. Okej det är lite tråkigt när allt är förutsett o blabla dom får varandra i slutet men det är ju ganska så irriterande när man tror att de kommer hända 25 gånger men så händer det inget... Antingen så somnar jag lycklig eller helt förstörd, vi får se.

Men puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback