havet är nära

Jag har ännu överlevt mina arbetsdagar tack gode gud. Skönt att jag har gjort mig upptagen på mina två lediga dagar så inte får jag sova då heller.. Dagen har iaf varit helt okkkkkkk. Jag och min käre amore mio delade på ett turkiskt plommon. Han tänker nog fria snart. Idag har jag också samtalat med sushichefen lite, han är trevlig och har redan börjat kalla mig för gumman och tycker att jag jobbar för mycket. På bussen hem tog Nils batterier slut men jag satt ändå med hörlurarna i öronen hela vägen hem av någon anledning.. Och thank god till solglasögon för tack vare dom så undvek jag jobbigt sällskap halvvägs hem på bussen. Fantastiskt.

Min familj är hemma nu, i två dagar iaf, så nu är det inte så ensamt hemma. När dom åker så är iaf hunden plus vår extrahund hemma så då slipper man bli halvparanoid när man är ensam och inte ens hör hur det tassas i lägenheten. Dessvärre så måste jag ägna mer tid åt att rasta dessa men den smällen får jag väl ta..

Börjar också bli halvparanoid av andra skäl.. T.ex så har min detox efter peace and love verkligen tagit slut ...  Och det planeras, stort. Sen är jag också helt jätteirriterad på att alla människor runt omkring mig har så fruktansvärt mkt åsikter om mig och mina val etc. Vad dom inte tänker på är att det oftast kommer fram till mig och de gör ju bara att jag har mindre tillit till dessa framöver.. Synd för dessa..

Men imornkväll kommer apbäbiselin hem iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback