en dröm om vad kärlek kunde va

MAAAAAAAAAAAAAAAAH. Jag har precis applyat för ett visum i australien. During your proposed stay in australia, do you expect to incur medival costs, or require treatment or medical follow up for: cancer, HIV infection, including AIDS, pregnancy, respiratory disease? etc. Njaa alltså egentligen inte, men om pengarna tar slut och jag måste sälja och langa knark så kanske jag får hiv och blir gravid men det är ju ingenting jag har planerat direkt. Hur som helst. Nu har jag också betalat en månads boende i australien och special facilities during the trip typ. awesome. Fast jag är lite rädd faktiskt. MEN WHWHAHJFKASKJFLHLFSJHAKLFHASKJFH snart är vi i paradiset..

Nått annat som är awesome är naturen. Och att snacka skit istället för att jobba hoho.

"Det är inte kalle green, kommer inte från flen, och är gjort på sten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback