take me to the boats

wawawewa. Igår var det Fredag. Dags för utgång. Fredag. Jag saknade en del timmars sömn och visste därför att de kunde gå lite snett redan från början. It did. Halv elva skulle dom andra vidare, jag åkte hem, o de va inte bara för att jag var onykter utan för att jag var supernot taggad på dit dom skulle. En donkensväng o lite malinsms senare satt jag på bussen hem kl elva och sätter på ipoden o lyssnar på nått lugnt. Fast de kan också ha varit typ familjen för att stämma upp till egenfest. Skit samma. Bums så somnade jag och vaknade vid korset. Attans halvpanik men med tanke på min boendelocation så kunde jag utan en längre färd gå från nämdöstigen. Kan ju tacka gud för att jag inte satt på 422an o vaknat upp halvvägs till gustavsberg.. Vinglade min väg hem på klackar gåendes på is och slask, kom hem o kastade mig i sängen för att sova. Klockan var inte ens tolv. Idag mår jag bra hur som helst och lyckades sova i hela 11 timmar, mums. 

Jag är nog den charmigaste i världen, o nu ska jag försöka plugga projektarbete. lycka

dagens låt är en fin en
i'll be the sticker on your refrigerator
Billie The Vision and The Dancers - Stick to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback