SU3 goes East

Då va de dags, nu är det bestämt. Sista terminen. SU3. Den här gången åker vi österut. Ryanair har vi bytt ut mot Silja Line Galaxy, Åbo here we come. Klasskryssning. Det kommer bli superfest. Efter en halvlyckad dag i skolan satte jag mig i lunchrummet på konsum för att plugga innan jag började arbeta. Projektarbetet är på g. Lite iaf. 

Hur som helst, mitt i allt arbetsslit ser jag en liten pluttpojke och hans pappa. "Jag jobbar här" Sa den lilla pojken, otroligt charmig. Helt plötsligt tar han sats och springer in mellan två av kassorna och försöker gömma sig. Fantastisk liten unge. Det var en bra kväll på konsmums. Jag var glad av flera anledningar, betyg, en man, minus en man och trevliga småpojkar. Jo men idag har har blivit väl med en William, ca 12-14 år, och hans vänner. Han berättade för mig hur vissa små ungdomar han känner brukade sno cigg o snus. "Men du tänker inte anmäla mig för de va?" Supersötisar.

Sen blev jag otroligt sugen på hemmalagad kebab och glada låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback