sister I'm a poet

Det finns en människa som gör mig irriterad. Bara tanken av denne person ger mig huvudvärk. Idag var en huvudvärksdag. Det värsta är när jag tvingas åka buss med denne. GOD. Jag går nästan hellre hem i denna kyla I'll tell ya. Förut var allting normalt. Yohoe kul. Sen blev det väldigt mycket på en gång. Massor av skumma signaler hit o dit och närgånget och skumma samtal och SUPERPANIK. Nu försöker jag bara andas och gömma mig. Life's tough.

Idag arbetade jag på kära gamla coop. Det var väldigt spännande. Så kul att jag satt och gjorde askar av gamla kvitton. På grund av kundbristen fick jag gå hem en timma tidigare, HAPPINESS. Och nu är det sovdags för imorgon är det upp i ottan för att återbesöka mitt fina gamla konsum.

godnattpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback