it's not unusual

Utmanad av maltepalt, I'll do my best.

Regler:
· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


Mina fakta/(o)vanor:

1.  Jag älskar att köpa nagellack.

2. Om jag fick ha sex med vem jag ville skulle jag haffa Kihlen resten av mitt liv. <3

3. I sexan eller sjuan skrev jag ett brev om hur jag ville att mitt liv skulle se ut när jag blev vuxen. De flesta idéer kommer ifrån massa romantiska böcker jag läst. Brevet är secretly hidden nånstans i mitt rum, jag har knappt koll själv faktiskt, och jag ska inte öppna de förän om massamassa år. Ska bli intressant. Å andra sidan så kommer jag ihåg ungefär vad de innehåller förtillfället, men bara i stora drag. Det sjukaste är att utan att ha tänkt på de så har de senaste två åren cirkulerat om precis denna location och det är inte förän nyligen som jag kommit på mig själv komma allt närmare och närmare.

4. Jag har hellre på mig fina underkläder och vanliga kläder än tvärt om om jag skulle vara tvungen att välja antingen eller.

5. När jag jobbar på kattpensionatet så pratar jag jätteofta med mig själv, högt. (Eller med katterna..) En vanlig fras är "Lyssna här alla kissekatter, den här låten är gryyym"

6. Jag har väldigt höga förväntningar på mig själv och oftast blir jag rätt besviken..

7. Jag är ofta rädd på kvällen när jag går på min gård, att någon ska komma bakom mig och ta mig eller nått.. Därför tar jag alltid upp nycklarna och håller hårt av två anledningar, så att jag ödslar mindre tid utanför den låsta porten, och om det skulle komma någon så kan jag slå honom i huvudet med nyckelarna.. Väl innanför porten slänger jag igen den och springer bakom betongväggen och ryser genom hela kroppen och spänner varenda muskel jag har i kroppen. Sen är jag inte rädd länge.. Faktiskt så är de ju rätt komiskt och de måste se helt sjukt ut..

8. En full superutekväll kan absolut bli bortvald för en mysig hemmakväll med min familj. Love ya. Jag har fan hela livet på mig att gå ut och bli aspackad, what's the fucking hurry?

Jag utmanar: Ida, Min Mamma, Natacha Peyre, Karin, Din Mamma, Ellan och Titan.
Pöws

Kommentarer
Postat av: IDA.... kanske...

jag är verkligen inte förvånad att du pratar med dig själv ;D

OCH jag är fortfarande arg för nån har stulit min blogg, nästan så jag gör en ny!

KISS! (asso inte urin..)

2009-02-08 @ 01:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback