imaginary gods can never save you

Jag hade en spännande lördagskväll som bestod av guitarhero (EXPERT JA TACK JAG VET), felröstning i körslaget och ett oväntat besök. Söndagsmorgonen synar med fotbollsträning med en idioten-avslutning och att komma hem med ett tacosabstinens som inte fick tillfredsställas. Men jag fick ju träffa min söta mormor iaf, och närvara när min mamma fick facebook-nojja. Det är lite kul faktiskt. haha.

Förutom att jag tvingas vara på matte/franska/spanska humör så är jag definitivt på onsdagshumör. Onsdag som i debaser-och-babaonsdag. Markus-och-Nina-onsdag, öl-onsdag. Nu på onsdag är det just en sån onsdag. Fantastiskt, helt fantastiskt.


A Camp - Here are many wild animals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback