ibland gör man absolut ingenting och det blir fel ändå

Popcirkus va bäst o jag o malin va töntigaste med på tv. hihi. Efter den mysiga och mogna (haha) konsertkvällen begav vi oss sakta men säkert mot mariatorget och allas vårat babasonic. Lite kö och kyla och lite folk och sedan ett nedkylt baba. Inte bra. Lite öl och oväntat onödigt opassande sällskap senare så lyckades vi tagga till. En halvdålig dj lyckades stämma upp till dans några gånger, billy elliot here we go haha. Några misslyckade blackjack omgångar och några kramar senare var de dags att äta mat. Vi dissade donken för att äta kebab.. <3 Ska ni till Liseberg sen eller? Ja föffan, hur som helst så missase jag sista nattbussen hem. Helt fantastiskt.



Gårdagen avslutades halv fem och började inte kl 7 som den borde. Istället väcktes jag kl 10 och gick upp kl 11. Frukost och dusch för att sedan gå hem till Gustaf och plugga spanska. yayayaaa. Fem timmar senare hade vi utförligt svarat på 13 fjuttiga frågor. Vi hann också med en sconespaus. Det var trevligt. Om vi klarar av morgondagens muntliga prov är dock tveksamt, men cred får den av oss som säger att senor nilsson kom som en vit riddare i månskenet. Not gonna happen. Hemgång betydde utgång, en hund och två huliganer skulle gå en promenad. Det slutade med att jag blev jättemulad och att hunden sprang iväg. I lost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback