I am unhappy too

Kvällen blev lite misslyckad. Jag gick ut i köket och kollade mig omkring, öppnade kylskåpet, vart är resterna av den delikata middagen jag gjorde för några timmar sen? Går och frågar om de inte blev nånting kvar. Svaret var nej. Hela mitt syfte med maten i fråga var att det skulle bli rester över så jag faktiskt skulle äta lunch och inte fem nudelisar och några skedar soppa i farten på väg till bussen.. Jag blev arg. Så går jag ut i köket och ska göra te. Kvällsro. Det är precis vad jag behöver. Kokar vatten och tar fram precis en sån påse ur det lilla kvällsro-te-paketet. fixar o donar och ska andas in den friska doften av kvällsro. Skumt. Det luktar inte som de ska. Kollar på tepåsen o då är det fucking jävla yellowlabel tede äckligaste som finns. Då gick jag in ännu surare i rummet o bestämde mig för att kolla på greys anatomy äntligen. Lite lycka en gråmulen jaunarikväll. Öppnar upp mappen som heter disc 1. Skumt. Igen. Jag vet ju cirkus vad som händer o wouw här hoppar vi väldigt mkt. Söker o letar o märker att discarna inte är rätt märkta. SUR. Bestämmer mig för att skita i greys o kolla på skins. Äntligen skins säsong tre. Märker att de bara är en trailer jag laddat ner, så jag måste ladda ner de igen.. Suck. Men nu, äntligen äntligen äntligen wawawewaaaaa. Märker att ingen av dom gamla goa skinskaraktärerna finns kvar. Istället kommer andra generationen. WHAT? Tur för dom att jag blev kär, men nej. de är inte okej. Helt fruktansvärt. Tur att jag ska till englandet om inte så lång tid iaf, då ska jag åka englandrunt o leta reda på dom. <3 love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback