DWL

Igårkväll hade jag svårt att sova. Natten till den första dagen i skolan. Same old song every year. Tillslut började jag räkna får, de 20onde fåret hade rabies och tog sig en rejäl tugga av filmkameran som filmade dom. Det var då jag bestämde mig för att jag inte kunde sova. Jag skulle läsa, men istället för att läsa studerade jag på mitt projektarbete i en timma. Väldigt givande mitt i natten... "Steg 1 är att ha steg 1" Fast innan jag kom till denna väldigt trötta fras tror jag att jag fick fram en del bra saker.

Idag tror jag att jag kommer ha svårt att sova igen. Den här gången kommer det bli jobbigt. Liggandes i sängen (som förövrigt min hund kom o smutsade ner med sina grusiga tassar alldeles nyss) utan att inte låta bli att tänka på hur förnedrad, kränkt, besviken, lurad, utnyttjad, ledsen, arg,  förvirrad och bortglömd lilla jag är. Lilla jag. För att inte glömma min migränhuvudvärk och mitt illamående.. Second time around. Jag börjar bli trött på de där. Den här gången är annorlunda på flera sätt... Värre för de mesta. Bättre på ett sätt. Men de räknas liksom inte in i situationen..  

Sorrow recovery kommer att innebära massor av träning och guitar hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback