and now my fears they come to me in threes

Äntligen fredag, fredagen inför en vilohelg. Efter en tankspridd dag i skolan åkte jag hem o sov i nästan två timmar innan jag skulle börja jobba på goa konsum. Gud straffade mig, för att sedan skona mig. Love ya. Min buss var hur som haer väldigt sen, vilket gjorde mig på sekunden sen, men å andra sidan så slapp jag jobba med en viss person då jag såg denne som var på väg åt ett annat håll. Lycka. Min man jjobbade idag. "Så jag borde inte skämmas om jag ringer dig" Oh baby aldrig, du får ringa mig hur mkt du vill<3 hihi. För att klargöra så handlar detta då om att byta jobbtider, men de är tanken som räknas eller hur? Vi hade iaf ett moment och det kändes viktigt.

Kvällen bestod sedan av besvikelse då hon-som-inte-får-nämnas-vid-namn lyckades dansa vidare i lets dance. Guitar Hero räddade mig. Jag har börjat utveckla mina kunskaper och ta mig an svårighetsgraden Hard. Although, its kinda hard tbh.. Men det handlar om att utmana sig själv o testa sina kunskaper.. EXPERT HERE WE COME

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback