whats fixed will always be broken

Okej. Läget är najs. Det är torsdag kväll och imorn har jag prov i religion.. Varför kan jag inte plugga? Jag vet icke. Mina tankar är på en helt annan plats än studyheaven where I should be. Jag går emot allt jag säger egentligen. MEN FUCK IT. Jag sitter här med häftet i knät, klockan är 00.19 och jag lyssnar nonstop på Name The Pet, bäst just nu oc. Hur som helst. Dagen började med matte, och skulle så fortsätta. Hem till Gustaf, laga scones, plugga matte o kolla gossipgirl. Failfaildubbelfail. Vi kom dit, jag gjorde scones, vi åt, kollade på böckerna, sa nej, kollade på slutet på en läskig film, gossipgirl och gårdagens popcirkus. Sen en promenad hem, och lite fix o trix sen till goda konsum. Väldigt intressant. Hemgång, middagsdags, pluggdags.? Nej, Hemgång, middagsdags, datadags. MEN jag har faktiskt läst filosofiläxan. me proud. De känns inte som att man inte vill göra läxorna till just dom lektionerna eftersom det sägs att vår lärare for real är väldigt speciell.. Ja, tolka de som du vill.

Häromdagen var det dags för SU3 på sjön. En fyllemiddag och lite disco, ryska pojkar & flickor, ruby jack och incest. Sällskap och en spyfri kväll, tack gode gud. En illamående morgon började kvart över nio och ville inte försvinna förän halv 1. Inte fick jag sova i fred heller även fast det faktiskt var synd om mig. Fast de va lite mysigt iofs men hejohå va illa jag mådde. Fast jag mådde nog inte mer illa än min vän gjort hela natten, hoho. Ja, som sagt. En speciell resa med en speciell klass, men hey whatever. Vi är bäst iaf, och vårat nya livsmotto lyder: SUP OCH LE SU3! Känn på den du. Vid dagen efter blev vi åter taggade och drog en shot och lite sourzzzzzzz. Taggat men avtaggad. Gustaf däremot var på topp. "Nääj älskling jag är inte full, jag ska hem och plugga" superdubbelskratt.

wish me luch for tomo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback