we walk around, pretending we're all grown up

Jag glömde att lägga till två saker på min sportlovslista..  Nämnligen att bestämma material/design osv till mina studentmottagningsinbjudningar och städa mitt rum. En av två avklarade bara idag. Min mamma kommer bli så stolt tihi :)

För övrigt så är jag irriterad på mig själv. Jag försöker studera lite grann. Gör en mindmap om hur man ska göra en mindmap.. Jag har ett A3 papper med en nästintill symmetrisk oval cirkel typ preciiiiiiiiiiis i mitten av pappret..  Jag mäter och mäter och ser varje gång att det är exakt lika många cm till varje kant på båda lång och kort sidorna ändå så säger mina ögon att det är fel. GAHGHADJHADG. Ja jag kanske är lite perfektionist för tillfället men vadå ska de bli bra så ska de va perfekt. Här finns ingen medelväg ska du veta. Istället för att grumla över detta bestämde jag mig för att spana in massa videos om mindmap på youtube. Väldigt roande.. Det gjorde mig jättesugen på att springa ner till leksaksaffären och köpa  massor av najsa färgpennor tihi =) Här ska mindmappas hela veckan nu vettu. Lite religion, lite språk, lite planer osv. Kommer bli perfa. Bara jag har pennorna. Imorn efter jobbet kanske det blir en snabbis i centrum för att inhandla detta.. Vi får väl se.

Tidigare idag blev jag brutalt nerbrottad i köket, men lyckades komma undan rätt lindrigt genom att skrika BJÖRN ÄR BÄST femton gånger.. (om det inte var tydligt nog så var det Björn som brottade ner mig) Det övergick i en annan rolig lek, det s.k. "Björn-har-svimmat-och-det-brinner-scenariot" där björn lägger sig på golvet och tvingar mamma att försöka dra i honom så att han inte blir grillad av elden.. I förebyggande syfte liksom. Om man säger såhär så hoppas vi alla att detta aldrig kommer hända för då kommer nog stackars Björn att dö eftersom ingen av oss effektivt lyckas förflytta honom..

pussohejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback