I can waste my time

Jag har en liten crush tbh. En sån där liten flickfjantig crush. Jag vet vad han heter, vart han jobbar, och deffo vad han luktar. Thats why I love him. Jag står där i snabbkassan på konsum och han och hans arbetskamrat kommer alltid och handlar. Hej hej, hej igen, hej då. Det är ungefär så våra konversationer ser ut, om ens så. Men gode gud vad jag dör varje gång han går förbi och jag får känna hans fantastiska doft. A mí me gusta mucho. Jag kallar honom för min mediamarketman, även om jag kan hans namn. Egentligen så är han heller inte särskilt attraktiv, men that smell could get me anywhere.. nästan i alla fall, haha

Ikväll är det homienighty, och jag är supertaggad på att gå o dansa salsa med nån hottie. Tänk underground, svettigt, höfter, närhet och massa seeexualeruptions. Ge mig!

df

Kommentarer
Postat av: IDA

sexy bild, MJAAAUUUU!

hemmakvällar är ju faktiskt också nice :) man kan bara !

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback