im coming all the way

Ja men fredag den 13 mina vänner blev en spontankväll. Efter en 1,5h powernap begav jag mig in till stan för att träffa delar ur den s.k konsumfamiljen. En läckerbit hit och ett ställe dit och lite missförstånd och awkward situations senare så hamnade vi i midsommarkransen och groggade på världens äckligaste bacardi razz med alldeles för lite sprite i. Sen tog det stopp kan man säga, eller inte stopp men stopp.. Men jag var på topp, jag är alltid på topp. Taxi hem för att sedan va med en supergosig person. Idag är det bakislördag som gäller. Romantisk middag med min bästa vän och snyggaste Måns på tv. <3

d

Men glad alla hjärtans dag vettja

Kommentarer
Postat av: Ida

TILLBRINGA natten sandra, tillbringa!

har du inte lärt dig nått av bettan ?!

fy skäms !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback