I went gold when the ocean swallowed me

I went Gold when I went through this troubling maze..


Hej jag är en förvirrad tjej som säger hej! Jag hade en konstig känsla i magen för ett tag sedan. Likt en nervös-pirrig-magkänsla. 14 år. Fast egentligen varför just 14 år. Jag är ju snart 19.. 19 år. Jag vill tänka framåt, alldeles för mycket framåt. Jag gör alltid de, jämt hela tiden. Alldeles för långt fram. Men är det egentligen så konstigt? Ett liv fyllt av looove.. Ja jag är den där typiska tönten som tror att alla problem kommer lösas bara man är lyckligt kär. Innest inne vet jag att de inte är så, men lite närhet skulle väl inte kunna skada någon? Den där känslan är en läskig känsla egentligen. Som en klump av mörker, rädsla. Där finns samtidigt lycka och spänning, förhoppningar. En salig blandning så att säga. Det jobbigaste är när den bara är där och väntar på att rinna ut i sanden.

<3

Feelgood
PÖSSS


Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja kommer ihåg den där bilden. typ exakt ett år sen right? :)

och ja tänker också som dig :) faaast. jag vill va hemmafru hah. men serri. ja tänker typ 10 år frammåt.

pussälskling<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback