det är lava överallt

LÅT MIG INTRODUCERA ER FÖR EN MOGEN KVINNA AV DEN NYA GENERATIONEN:
SANDRA EK


gf

Jo men läget är såhär. Jag fyller snart nitton, fattig student med framtidplaner i australien, övningskör för fullt, har fått ett lägenhetslånandeerbjudande för tre veckor i april och jag har blivit en stolt medlem på betapet.se, haha. Men inget av detta är av mening för... JAG LADDADE NER EN LÅT LAGLIGT IGÅR! hahahaha. Det var dit jag ville komma. Fantastiskt. Men vad ska man egentligen göra om man känner att man måste ha en låt som inte finns att få tag på på nått annat sätt? Tell me if you know. Hur som helst så älskar jag låten i fråga: Name the pet - Get on the bus, och den har gått på nonstop och limmat fast sig som etta över mest spelade låtar i mitt itunesbibliotek efter endast ett dygn. Bra kämpat. På onsdag smäller på de debaser igen iaf och hon är där, och det är jag och malin också. 

För övrigt så tror jag att jag måste gå till en optiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback