the happiest time of the year(?)

Livet är ganska så sjukt just nu. Vi har precis förlorat en av våra bästa vänner och vi har ingen aning om hur vi ska reagera eller agera. Det är en sjuk historia. En vänskap uppbyggd på lögner? Men allt va inte fejk, det är det som är så jobbigt. Jag vill kunna stötta, hjälpa, börja om från början. Men går det? Det är frågan. Kommer ihåg allt. Inte nog med detta så är jag nog olyckligt kär IGEN, och pengar är alltid ett problem. Förhoppningsvis får jag tillbaka både kärleken och pengarna så småningom. Kanske inte. Alla dessa frågor och tankar gör en galen. Istället sveper vi en öl och en shot och somnar gott. Ja jag vet jag är ganska grym på att rimma. Positiva tankar. Jag vill åka till Bali.

Mindre kan ingen göra, mera kan ingen göra.

Kommentarer
Postat av: emelie

det kommer ordna sig och snart ses vi<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback