Idag lyssnade jag på Charlotte's fina låt Hero.... på kinesiska!

TJINGTJONG PINGPONG JAG ÄR I KINA! Kineser är ett roligt folk, ha-ha-ha. Många skratt har det blivit på denna resa än så länge. Dom sover ju inte riktigt normalt.. Antingen så hänger huvudet helt mongo eller så hänger dom utanför stolen halvt ut i gången. Väldigt underhållande. Många av dessa också med ett munskydd konstant på sig. Något annat underhållande är att det finns film och tv spel på flyget. Har dessvärre lite för stora tekniska brister för att kunna spela än så länge.. :s... men jag har avverkat bee movie iaf =)

När vi kom fram så fick jag min första stämpel i mitt pass *proud* och elin blev tagen och undersökt för svininfluensan och blev ägare till ett alldeles fantastiskt fint munskydd och blev fotad i säkerhetskontrollen. Hur kul är inte det? :D

Klockan är bara åtta på morgonen hemma hos er i sverige just nu, men här är klockan redan två på dagen. Natten, eller "natten" bjöd på det minsta av timmar sömn och alldeles för mycket obekvämligheter. Och ännu en resa står på schemat. Tjohoooooooo.


babyyyy
Här är jag och min nya babypanda från beiijiiiiiiing =)

Pussigosis

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHA det där med elin var seriöst det roligaste jag hört på väldigt länge:D så typiskt att det händer just henne!;D ha det underbart, saknar er redan<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback