take me out tonight

Hejhejhallå.

Timmarna kommer, timmarna går, snart vi i peking står.
Efter en flight hit, å en flight dit, vi förr eller senare kommer till vår bondi-svit.

En enkel lite dikt jag nyss fick fram. Hur som haver, har packat nästan allt nu. Och tror ni inte att jag INTE kunde fylla mina 20 kg? Haha patetiskt men hey mer plats för nya saker right? Just nu går allt upp och ner, ena sekunden sitter jag på passagerarsidan i en bil och mår hur bra som helst, tills jag går, då sjunker allt. Andra sekunden sitter jag och kör bil själv, för ja jag har precis fått körkort (YAAAAAY), och är hur glad som helst. Sen återkommer tankarna till hur det var när jag satt i den andra bilen. Just nu går allt upp och ner.

Imorn kommer jag dö bigtime, men jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt ska åka bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback