Idag är det emeliebästis födelsedag! <3

Imorse var jag uppe i ottan för att övningsköra fram och tillbaka och unuti uppsala stad. Väldigt mysig stad för övrigt och bra körning från min sida må jag säga, UPPKÖRNING SNART OMGOMGOMGOGM. Sedan förberedde jag mig för min absolut sista dag ever på cafét. Det firades stort på många olika sätt. Jag blev given ett mission, att äta en av allt som fanns. Jag kom en liten bit iaf och jag gjorde nått riktigt busigt som jag inte kan avslöja :O sen så hade vi vattenkrig med pizza-arif och lillebebis kevin som för övrigt är VÄRLDENS SÖTASTE UNGE. Asså jag vet att man säger så om många, men detta är sjukt. En väldigt funky röd hårfärg, stora ögon och snabelnäsan, möööh pusse<3. Sen blev vi på busis humöris, satte på partyradion och dansade lite galet medans vi städade lite grann.. Eller elin gjorde väl de mesta städningen men iaf.. När det var dags att kasta tårtor som blivit för gamla för att sälja gick jag till Tovis och så smetade vi våra fingrar i dom för att smaka. Sedan hade vi film-session när tove trycker upp den ena tårtan i ansiktet på mig. Mycket givande! Bild kommer senare!

Efter jobbet hade jag malin och hanna myspys-picnic vid medis. Dagens gärning var att ge bort tre frallor till tre hemlösa personer. Dom blev väldigt glada =)

Om två veckor har sitter jag på ett flygplan...

pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback