det är vi ändå

Igår åt jag lyxmiddag och mös med emlan. Vi kom på att det faktiskt var allsång på tv och satsade hårt eftersom det var säsongsavslutning. "Dom måste ju köra gå upp och pröva dina vingar" helt plötsligt kom den och vi sjöng lyckligt med. Sen hade vi massa deep talk om våra liv. Vi hann också göra upp ett vad.. När jag kommer hem från australien ska vi ha promoebattle på massa låtar och se vem som kan bäst och jag satsar hårt redan!

I söndags va vi och såg lady Gggggggaga på grönan o de va najs haha. Emelie tycker hon va lite ytlig men jag gillar hennes stil, hon är ju snygg så vafan? Väldigt sjukt blandad publik och vi hamnade med massa otaggade människor som heller inte ville släppa fram oss till de taggade så vi körde själva liksom. Ganska så mongo att hon drog publikrekort sen 1980 när bob marley va där.. Men kul för henne.

Jag och Elin åker hur som helst snart och det är helt cp! Närmast ska jag åka till jobbet till kl 5 wohooo party, men tills dess ska jag schteka awesome på ballen vettu..

PUSSINUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie kommer ju lätt vinna över dig!

2009-08-05 @ 17:38:41
Postat av: Anonym

passa dig kvinna, skriv aldrig mer på dodlarns blogg! hon vill inte ha att göra med amatörer!

2009-08-06 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback