den första dagen

       

Vi på café fter en vääldigt lång dag, jag råkade tillochmed somna. Elin hade en liten shoppingrunda men själv hittade jag inget särskilt. Vi har hunnit med att spana in bondi beach, kolla lite småaffärer och westfield som är australiens största shoppingcentum. Men icke lyckades man hitta massa skoj för det, förutom en katt och en hund men det känns bäst om vi låter bli just dom inköpen tycker jag. Elin tjatar dock väldigt mycket haha. På kvällen gick vi till en nagelsalong där Elin gjorde naglar och jag satt i en stol och väntade. Jag somnade, och sen fick jag massagefuntionen i stolen påslagen av snälla damen så jag fick mig en 20min knådandes, väldigt skönt. Här har vi iaf straaaaanden :

                                             

Imorgon ska jag försöka finna en tid att klippa mitt hår, och så ska vi försöka börja schteka på playan även om det inte är SÅÅÅ varmt och lite blåsigt men vad spelar det för roll? Vi är ju trots allt i australien tjallallallaaaa.


PUSS

Kommentarer
Postat av: ebbsi saknar sandris

åh ni verkar redan ha det toppen ! saknar dig . Hälsa Elin ! love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback