catchin' a cold

Denna dag jämfört med gårdagen har varit.. kort. Efter en utekväll på 3 av dom största gayklubbarna (hur i helvete ska vi kunna veta att oxfordstreet bara är till för gaypeople...???) en vitlökspizza och hemkomst vid 4 på morgonen så sov vi ända till kl 2. Min första tanke när jag vaknade men ännu inte öppnat ögonen var: åh gud va skönt klockan är nog inte så mycket så vi går upp nu och går ner o äter frukost så kan vi gå upp och somna om sen igen... Nämnde jag att frukosten stänger kl 10? hahah. Hungriga låg vi och datanördade oss och drack te tills klockan blev 5 och vi begav oss till mataffären för att köpa TACOS, sen så passade vi också på att hyra film. Mätta som vi är har vi fortsatt att dega oss i sängen och kollat på den ena filmen, en surffilm ;) ;) ;). Mmm.

Får se om vi orkar se på den andra filmen också eller om vi bara ska chillllllllla tills det är dags att sova. Allt känns segt.

pussissariss


Kommentarer
Postat av: ebba

taaack :D OKEJ ! HÄRLIGT :)

ska jag fixa nån åt dig ? skicka en bild eller två ! eller säg tbå jag kan ta från faceb. jag kan ju ta nån från australien :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback