väldigt okronologiskt

Häromdagen gick jag in i en lyktstolpe. Sen skrattade jag åt mig själv hela vägen till jobbet. Mitt kindben gör fortfarande ont. På lunchen gick jag ut i de fina vädret och köpte en glass. Nogger mint. dont try it. Jag kastade halva.

Det är måndag idag. Jag jobbade med kattisarna imorse och sen åkte jag till Andy's med mina syskon. I<3massabarn. Nu är jag hemma och jag har jättetråkigt. Jag är supertrött också... Men jag känner mig inte det minsta lilla motiverad att sova faktiskt.. Jag vill hellre ha sällskap och en kram.

Igår jobbade jag på cafét för första gången på riktigt. Det var rätt så mysigt. Kvällen var också mysig och jag är värsta stolt över mig själv faktiskt. Makin' progrezzzzzz! Hur som haver önskar jag mig lite love ikväll.. Det är något som faktiskt skulle göra mig motiverad till att somna.. Dock blir det nog bara jag och mcdreamy ikväll.

Tillbaka till framtiden så har jag precis fått en månads jobb i februari sådär lagom tills efter Australienhemkomsten. Passa hus-hund-häst-o-katt. Nej det är inte årets skämt att jag ska ta hand om en ev. två hästar. Jag ska nog visa er. Februari 2010 kommer bli månaden fylld med gos, långpromenader och experimentet: att lära sig rida på en häst. OCH SÅ FYLLER MAN JU 20 LITE SÅDÄR RANDOM. men vi tar ett steg i taget liksom.

pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback