mjumjumju

Påskafton. Lördag. Ikväll har jag en dejt med en viss M.Svanström. Jag längtar lite. För tillfället ligger jag i sängen och kollar på greys anatomy och kan inte slita mig. Jag skäms med tanke på hur varmt det är ute...  Men jag ska faktiskt faktiskt bara se ett till samtidigt som jag ska äta frukost och sen ska jag gå ut på en promenad som ska sluta på coop konsum där jag ska ge emelie en påsk-kram och handla lite middag.

Igår togs min uteserverings-oskuld. I likeey. Efter en härlig stund med mina vänner i kungsan så åkte vi hem till mig för att käka lite najs mat och kolla på lite tv. Sen fick jag guitar hero besök och en bacardi razz drink. (usch) Men de var mysigt. Sen råkade jag skvätta tvål i ögat på en annan person och blev skyldig den frukost. 03.45 blev jag åter ensam och begav mig till min nybäddade fantastiskt mysiga säng för att kolla klart på skins avsnittet som jag började kolla på tidigare under kvällen. Sen fick jag lust att kolla på lite greys också och det resulterade i att jag nångång strax innan halv fem somnade och vaknade med datorn liggandes brevid mig. Då var klockan halv två. SKÖNT. Solen skiner galet. Idag är det påsk och jag är glad.

PUSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback