gla-gla-glad påsk


(fr.v sandra, malin, emelie, hanna)

Igår var det påskafton och det firade jag med mina vänner. Alltså mina riktiga
vänner. Alla fick varsit ägg som jag själv suttit och målat. (förutom emelies
de målade hon själv) Väldigt nöjd är jag hur som helst. Sen åt vi mumsmiddag
och kollade på guldkompassen.. Den var skum men boken är fantastisk..

Imorse på tunnelbanan så kom det fram en kille till mig lite random..

Han: Tja, läget?
Jag: eeh, de är bra hur är det själv?
Han: jo bra. Vad sägs om typ en fika om en vecka?... Eller du kanske redan
har en prins?
Jag: Eeeh joo jag har tyvärr det... *hjälp*
Han: aha okej, men ha en trevlig dag iaf!


Haha, även om det var misslyckat och han va ful med långt hår och skägg så var
det ändå lite charmigt.. En prins va.. ahahah. men varför inte.

Nu ska jag hur som helst bege mig ner till tha oc och träffa mina vänner för att åka till
hasse's ludd och mysa. =)

so long, tjing och tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback