china girl

Idag är jag dum i huvudet. Jag är äcklig. Jag har haft bajsmkt att göra.. utan att ha kommit nån vart.. Deadline imorn för projektarbetet och här sitter jag ett antal timmar senare och har fortfarande massor kvar att göra. Men heyyy jag är glad ändå. Fast ändå inte, men iaf... Projektet väger över den mesta lyckan just nu, men innerst inne.. innerst inne. Hål i magen, haha. Så jag får väl sitta här till den oändliga natten blir till dag och försöka att inte somna och inte freaka.. Slutrapporten förstör allting! buä. Det jag faktiskt har gjort idag är att ritat kurvor.. om och om igen och en gång till. perfektionist som man är.. ibland.. Till och från får jag lust att inte gå på några lektioner alls imorn förutom projektarbetet för att kunna sitta hemma och fila på de sista.. Men mamsen blir väl kanske inte så värst glad då..

ångestglädjepuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback