bel-air tobias är vår man

Ja men igår då. Hasse's-ludd-myset var trevligt. Lite marshmallows och engångsgrill på en supermysig veranda för att sedan åka med partygrabbarna till wallströms och öl-mysa. Jag har nytt nr för alla som inte vet, ni kan ju fråga om ni vill ha de liksom.. Men hur som helst. Klockan tickade iväg och mina homiez skulle åka men jag skulle då stanna kvar eftersom jag skulle tillbaka till hasse's ludd. Klockan blev halv fyra och vi åt svamp-kyckling-biff-nudlar för att sedan åka taxi hem. "Ja men lägg på en skumpa på de då.." Säger Billyboy när han ringer till vad jag tror är ett taxibolag. En halvtimma senare står där en VIT LIMOSIN. Hhahahahah. Livin' the dream eller vad? Så vi cruisade lite med champagne och jäger genom stan för att sedan komma hem typ kl 6. ånghäst. Vid 9 skulle ju jag vara redo att ta emot kattkunder som missat att det var röd dag idag. Japp så var det. 09.20 blir jag väckt av en för tidig kund. Bajs. Sen gick jag in igen o kollade på Monsters Inc samtidigt som jag åt frukost. En halvt avsmörad halv hönekaka, chips och te. Najs. Sen mådde jag primmaaa och katterna fick sig en omgång. tjuhu

Nu är jag hemma och är hur otaggad på allt som helst. Det är jobbigt. Väldigt. JAG VILL BARA KRAMAS. Imorn är det cartoon-skiva på gång. Jag har två potetiella outfits. Vi får se vilket humör vi är på imorn helt enkelt. Ganska stora kontraster haha. Hur som haver.

Filosofi var ordet. möh

ps. jag glömde berätta veckans absolut sjukaste grej i min okronologiska vecka. I ONSDAGS SÅ SPRACK MINA JEANS SÅ MAN KUNDE SE HELA MIN HÖGRA SKINKA HAHAHAHHAH :D Helt fantastiskt roligt och detvar sjukt med tur att jag hade på mig en överdel som kunde agera helkroppstäckande. Nåväl nästan iaf. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback