wedd,

Bröllopet var jättefint, god mat och jag fick som den simpla fotografen jag var ändå sitta vid honörsbordet. Me like. Tårtan var däremot en liten besvikelse I must say.. Det var en blandning mellan kladdkaka och princesstårta.. Du förstår nog..

Idag däremot var en seg dag. Vaknade hemma hos emlansemlan för att sedan sätta mig på skolbussen till franskalektionen.. Där vår lärare bestämt sig för att inte komma men ändå ge oss ett ton med arbete.. Endast med fonetisk skrift skulle vi lyckas klura ut hur typ femhundra olika ord uttalades.. OCH KUNNA DOM O SMETA IN DOM I RYGGMÄRGEN. j'suis, je m'appelle, je viens de suede.. ett två tre fyra tjugo tretti fyrtio femtio, katt hund djur .. hej hej då goddag god kväll trevlig kväll god helg och ca 450 till.. MADEMOISELLE DURAND. En fras jag använt väldigt mycket idag vid dåliga tillfällen.. Fråga gärna inte varför för jag vet faktiskt inte.. Det ligger bara bra i munnen liksom. Att vara arg och svära på franska tror jag är skönt. O än så länge så är jag bara inne på fröken Durand vilket knappast kan räknas som ett fult ord inte.. Efter glosträning vilket inte gav några vidare resultat pallrade jag mig iväg till my beloved Nacka IP för att träna fotboll.. I REGNET. Me good. Det är andra gången jag tränar på fem månader.. innan dessa fem månader så var jag inte heller då särskilt aktiv inte.. Senast jag var duktigduktig var exakt ett år sedan, innan min färd till england.. Och på endast dessa två träningar vill dom att jag spelar match imorgon.. NOWAY.. (då missar jag ju topmodel!!! :O:O:O ) men de känns inte värt att åka ända till lilla landet liidingö för att spela en match när jag som mest kommer klara av att spela kanske 20 av 90 minuter o sen ligga flåsandes på avbytarbänken. I troligen regn.. Känns inte så lockande faktiskt.. Istället fick jag  lova att va med o spela nästa helg.. And I guess I've got no choice do I? Det är bara fem matcher kvar ju. Lite bajen ska vi spöa sen va.<3

pusspusspussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback