gay

Häromdagen drömde jag är härlig dröm. Fast ändå så negativt med tanke på att jag var tvungen att vakna o face the reality.. Sen såg jag på en snyftfilm med mor min och båda satt o grät. Idag var vi skrämmande lika. Tor sittar i baksätet o frågar hur två ord stavas.. Och vad det betydde.. Samtidigt svarar vi från framsätet: DÅ PRATAR MAN SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR *morsk röst*.. kollar på varandra och börjar skratta.. Exakt lika dant. pinsamt läge typ va.

Nu skulle jag boka biljetter till englandet. O yey en hemresa för 10 kr o 10 kr only. Sen slutar sidan att fungera och bokningen är tillfälligt avstängd. Höjer dom priserna innan de funkar stämmer jag dom o om inte de funkar så tar jag livet av mig. ARG

Skolan har pågått i imorgon exakt två veckor. Och jag håller redan på att dö.. see you in hell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback