reareareareareaaaading

Idag har jag träningsverk och en stukad fot från gårdagen. Oh how we love it.. Ikväll blev en trevlig kväll. Jag är glad, fast också ledsen. Jag ska deffo till Reading festival nästa år<3. Jag fick min mobilräkning idag.. </3 MEN HEEEEY SNART KOMMER LÖNEN<3333

Imorgon ska jag vara festfotograf på bröllop, statiolbröllop.. Mina kusiners fader med flickvän blir imorgon hustru och man. Mycket vackert. Allt är set and done förutom min frisyr.. Jag hade en ide, som jag precis testat och precis dumpat. Left there is nothing. Jag undrar om morgondagen kommer bli en lika stor chock som min mammas bröllop blev, när jag stod och storgrät och förstod inte varför. Frågan är denna: ska man säkerhetsanvända en lite gammal vattenfast mascara eller satsa på att de håller och bring tha tools så att säga. Det senaste låter mest intressant. Vi får väl se hur de går imorgon då..

Dagens låt får bli Hoffmaestro & Chraa - Desperado


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback