idag... igår, nu

... såg jag en tant med ett isblått och ett mörkbrunt öga
... råkade jag för en sekund slå in att en kund hade köpt 1310 st "köp 3 för 18" bakverk.
... kommenterade en annan kund en ung tjejs klädnad

Igår iaf, så var vi ett gäng trötta tjejer som åkte och åt godgodis mat på Den Grekiska Kolgrillbaren på söder. Supergott o supermysigt var det. Sen åkte jag hem och åt Wiener Nougat (Varför äter vi bara dessa ofantligt goda godisar bara på julafton? Fy skäms på oss) och kollade på nya säsongen av Gossip Girl. Sista avsnittet på säsong ett fick mig att gråta, och första avsnittet på säsong två gjorde samma sak, fast det hände motsatta saken. Först hände nått dåligt, gråt. sen hände nått bra. gråt. men lycka, så nu när jag kollat klart på Hål i väggen ska jag nog förtsätta :) muihu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback