gg

Ja, då har vi sett klart de sista avsnitten av gossip girl då. Jag mådde lite dåligt faktiskt, o föll en och en annan tår. Men nu är vi back on track..

För tillfället håller jag på att skriva mitt tal till svenskan, och jag vill bara dö. Att begränsa sig. Det är grejen. Jag skulle vilja göra ett tal på en halvtimme o få med exakt allt jag vill ha sagt.. Men de går inte, och jag vill de dessutom inte heller för de vore fruktansvärt att plågas så länge med allas blickar riktade mot nervösa lilla sandra.

wish me luck

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag försökte då tanka ner senaste av gossip girl. det var min ljuspunkt på kvällen men sen visar det sig att avsnittet inte funkade! hur besviken blir man inte då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback