lunes

Det är ju rätt så komiskt att jag alldeles häromdagen skrev ett inlägg om hur jag ville flytta in i mina kusiners badrum, FÖR DE ÄR JUST DET JAG SKA GÖRA. På torsdag när dom åker till the states så har jag blivit inbjuden att BO DÄR i tre fucking weeks. Fatta läget. JAG SKA BO MED EN POOL PÅ VERANDAN I 22 DAGAR! Bara jävligt synd att jag inte har körkort för då hade jag bannemig haft en bil i tre veckor också. Men jag får nöja mig med det jag har och jag är väldigt nöjd må jag säga. Detta spektakel firas med att bjuda över tjejerna på middag i mitt nya fina hus :)

Dagen i skolan har varit rather pointless.. På samhällskunskapen skulle vi rita kartor ur fågelperspektiv, på skolan, sickla och valfri -malm i stockholm. Jag och Gunnar började med att göra en mycket nämnvärd karta av skolan. Sedan tyckte Gunnar att vi skulle rita Paris flygplats istället, och jag bestämde att vi skulle rita Stilla havet. Så otroligt fint. Sedan skulle vi beskriva en bra miljö, det spårade tillslut ut när vår unge herr sekreterare skrev: festival, smuts, lera, alkohol. Annars så var det en mycket trevlig miljö.

En daglig lunch övergick sedan till en svenskalektion och filmtittande. Pan's labyrint stod på spel, med diverse olika onajsa scener och överlag jättetråkig film imo. Eftermiddagen spenderades med george och tanja och en sväng på f&s, misslyckande av talskrivande vilket kan innebära att jag är sjuk imorgon 9.55-11-15.. who knows..

men pöws hejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback