jag har ingen ålder, jag har inge ungdom

Snart åker mina kusiner iväg. Usa och mexiko road trip i tre veckor. Sånt är livet när man har en pappa som är säkerhetschef över alla statiolmackar i hela europa. WOHJHFW. Jag fick fel familj helt enkelt. haha. När jag flyttar hemifrån, ska jag flytta in i deras badrum. Jag och Karin då. Alternativt så ska vi bo i varsin Nacka mast, med egna shoppingvåningar, en våning med massa snygga män, och en våning endast innehållande nybakade doughnuts. yes. Men utomlands över huvud taget ge mig. Jag och emelie kommer va blekisar på peacis. Hej svensk sommar, hej solarium?

Imorn ska jag träffa min farmor, för trevnadens skull. Min farmor är söt, hon är 154 OCH EN HALV cm lång.. Den där halva cm har alltid varit viktig för henne. Hon är sweet. Senast vi träffades var på julafton. Alltså har jag inte träffat henne efter att jag fyllt aderton. hohooo. cashflow mannen. Så jag skall alltså ta mig ut till älta, helt själv. Och så får jag  åter igen träffa sötis Ruff , the crazy poodle. He's adorable. Han är som en kängru, och får ofta pudelfnatt. En gång råkade jag trampa han på tassen, ajsenbajsen.

Nu:
Mina 8-åriga syskon har precis tagit ett bad. De kommer in till mig för jag är alltid så snäll o soet. Tor har två handdukar på sig.. Björn kommer in o säger att dom ska gå o borsta sina tänder, kollar på Tor och frågar: hur många handdukar ska du ha egentligen?
Tor: två =) en till håret o en till kroppen.

Jag är bäst på att uppfostra mina syskon till de ultimataste coolaste personerna evah


image33

                                                                                                  ps. jag hatar geografi.. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback