gonna make a pie with a heart in the middle

Hejhejhallåogodkväll. Här sitter jag i ett mörkt kök och klockan slog precis 01.16 minsann. Emlan och Malte ligger o dåsar i soffan. Vi har precis kollat klart på en film med titeln Waitress, med Felicity keri russell i huvudrollen. Finns inte mycket mer att säga en att de var en typisk B film när en gammal såpakändis inte har något bättre för sig och måste tjäna lite extra cashh... Allt gick i slow motion, man blev irriterad på var o varannan scen för att den var så töntig.. Men den va ändå nå otroligt sorglig mot slutet. Jag vet att jag är världens störsa tönt när de gäller sorgliga filmer, men jag vet inte riktigt vad som hände. I en halvtimma låg jag och grät åt små egentliga patetiska scener, men dom kändes..

Sandra snälla säg att det har hänt något... snälla..

förlåt, haha. Det var heller inte meningen att vi skulle se den filmen.. Vi skulle se What's love got to do with it, i Hanna o Marias ära, men dom kom inte ens hit... Fast de va inte därför vi inte såg den, utan att cpdvdspelare i lyxhuset ville inte spela just den filmen. Det gick självfallet inget roligt på tv och inte heller hittade vi några särskilt roliga filmer så de fick bli det de blev helt enkelt.

ska vi kanske ta o crasha nu, antar att slashasarna i soffan would love too, and I suppose I would too. =)

xxx


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester! Annars kan du registrera dig själv och pröva lyckan?

Postat av: emelie

snälla säg att det hänt något:P

2008-06-02 @ 22:17:52
URL: http://fejkemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback