emelie är en gris, rap

Familjen är på landet, och ensam kvar står jag, lilla jag, Ja, för jag är tydligen liten, iaf enligt han på jobbet, för han kallade mig för lillan. Bara för att jag inte är typ 25 o pratar skånska.. morr. Men jag är iaf stor nog att få vara ensam hemma, köpa 3,5or och gå på krogen. Tillräckligt cool för att komma in på 19 och 20 års krogarna i borlänge. Jag ska nog visa dom att jag också kan vara stor om jag vill.

Jag är stor nog för att gå på moves (striptease aerobics med ett förfinat namn) iaf, med en av de skönaste tjejerna jag någonsin träffat som lärare. Men våga ta på era bröst de är ju era inte nån annans för guds skull. Tänk Pussycat Dolls, kolla er i spegeln och säg gud va snygg jag är för ni är skitsnygga allihopa! *fräsig snurr* nej vart tog jag vägen, jaa där är jag, hey sexy. Asså jag kan gå runt och låtsas lägga sedlar i byxlinningen eller i bhn om de känns bättre. tbh, i'll be there next week too. Det är ju inte direkt som något annat man gjort innan. Antar att man lär sig att acceptera sig själv på ett nytt sätt om man går tillräckligt många gånger. För liksom, för att kunna göra de bra, måste man tro på sig själv, tro att man är in tha pcd gang liksom. Och om man printar in de i hjärnan, så blir man de tillslut väl? Bara man utvecklar ett bra självförtroende utav de, och inte ett; hej jag är snygg och jag är bättre än alla, och spyr dryghet över omgivningen.

Idag när jag arbetade på mitt beloved Hasseluddens kattpensionat så gjorde jag en del misstag. För de första så satte jag på mig helt fel kläder när jag gick till bussen; mjukisbyxor, t-shirt, tjocktröja och jacka. Det hade räckt med en bikini i denna värmen! :O sedan när jag skulle lyfta upp en sötiskissekatt vid namn Hasse in i sin box igen så ville inte han vara med längre. Han tyckte det var roligare att vara på andra sidan och hoppa omkring och leka. Detta hade dock inte jag ork att göra.. Så jag närmar mig honom, och han fräser lite.. Attans tänker jag och samlar mod. Sedan kommer de där "perfekta" tillfället att grabba tag i honom och lyfta honom tillrätta. Detta var definitivt ingen rolig lekt tyckte Hasse och bestämde sig för att bita mig i fingret och klösa mig på armen. Underbart. men jag måste säga att jag klarat mig otroligt bra genom dessa två år, utan att ha blivit massakerad av en ilsken katt en enda gång. Mest har jag väl sluppit de på väldigt få marginaler när jag kastat mig baklänges för att bli missad av ett kattslag. Det kräver listighet. mjau

Spenderade sommardagen på balkongen med en vacker novellsamling i knät att läsa och bli inspirerad av. Hittlis står inspirationometern på minus 15 grader.. how great. Jag åt istället god mat med mina vänner och bjöd på en deliciös drink i whiskyglas med modesty blase på. Dom är fina. Både glasen och mina vänner. =)

Tack o hej,

dagens solsken:
amanda jenssen - for the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback