agggg

Det är inte fel på mig om jag blir arg över detta va? Jag skall åka till Englandet den 7 juni. Den 8e ska vi ha grillparty hos "mig" och tre personer kan inte komma. Två av dom har BRA anledningar. Den tredje, (är förövrigt också en av personerna som jag mest vill träffa) kan inte komma FÖR HON SKA FIRA SIN HUNDS FÖDELSEDAG OCH DOM SKA HA SLÄKT ÖVER FÖR ATT FIRA!!! Är det bara jag som inte firar mina husdjur mer än att ge dom en extra klapp eller ett extra saftigt ben?? Eller är jag bara allmänt dum i huvudet?

jag känner mig ju iaf inte prioriterad. Jag har inte varit där och inte träffat henne sen den 15 december, och då när jag kommer för att spendera fyra fjuttiga dagar där så prioriterar hon sin hund före mig, en hund som hon träffar varje dag tills han kommer dö.

up your bottom roobarb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback